Natječaj za subvencije smještaja kod privatnog stanodavca – UNIZD
Raspisan je Natječaj za subvencije smještaja kod privatnog stanodavca studentima u redovitom statusu Sveučilišta u Zadru i Veleučilišta Nikole Tesle u Gospiću u akademskoj godini 2024./2025.
Prijave za Natječaj podnose se do 5. studenog 2024. godine.
1. Natječaj
2. Pravilnik o uvjetima i načinu ostvarivanja prava studenata u redovitom statusu na subvencionirano stanovanje, ( NN 68/2023, NN 77 /24)
Prijava putem mrežne forme e-molba.
Prijava putem mrežne forme e-molba je obvezna i preduvjet za sudjelovanje u natječaju.
E-molba (sastoji se od Obrazca „A“ i Izjave o članovima zajedničkog kućanstva) se obvezno popunjava online, a zatim ispisuje, potpisuje i šalje s ostalom dokumentacijom. Za popunjavanje obrasca potrebno se prijaviti svojim AAI korisničkim računom ili OIB-om. Ukoliko nemate AAI korisnički račun, prilikom prve prijave na e-molba kliknite na „Registracija“.
Prijave se dostavljaju u navedenom roku isključivo preporučenom poštom.
VAŽNO!
Molimo pažljivo pročitajte i proučite ponuđenu dokumentaciju.
Detalji prijave i način slanja dokumentacije opisani u tekstu Natječaja.
Dokumentacija za preuzimanje:
- OBRAZAC „A“- (mrežna prijava putem e-molba)
- ZAMOLBA-brucoši
- ZAMOLBA-više godine
- OBRAZAC „B“ – za studente koji prvi put upisuju prvu godinu studija (BRUCOŠI)- ovjerava srednjoškolska ustanova
- OBRAZAC „B-1“– studenti koji prvi put upisuju prvu godinu studija ili će drugi put upisati prvu godinu
- OBRAZAC „B-2“ –studenti viših godina
- OBRAZAC „B-3“ –studenti prve godine diplomskog studija
- OBRAZAC „B-4“ – studenti druge godine diplomskog studija
(OBRASCE „B-1“, „B-2“, „B-3“, „B-4“ treba izabrati prema vrsti studija i godini studija) - Izjava o članovima zajedničkog kućanstva koji nemaju osobni identifikacijski broj (OIB)
- Izjava o prihvaćanju uvjeta natječaja
- Popis dokumentacije koja se dostavlja na Natječaj.
Pribavljanje potrebnih dokumenata moći će se obavljati putem e-mail-a, osobnim preuzimanjem u Studentskoj službi i tajništvima Odjela (za jednopredmetne studije), te pristupom Studomatu putem AAI računa (elektroničkog identiteta studenta), do 5. studenog 2024. u uredovno vrijeme.
Ako se dokumentacija pribavlja putem e-maila, student će poslati, sa svojim imenom i prezimenom, OIB-om te podacima koji su mu poznati, jedan od obrazaca “B1“, „B2“, „B3“ i „B4” Studentskoj službi ili odjelnom tajništvu sa zamolbom da se obrazac popuni ili se provjere podaci koje je u obrazac upisao osobno student, te ovjeren s točnim podacima proslijedi e-mailom studentu.
Popis prihvatljive dokumentacije za bodovanje
Popis deficitarnih zanimanja
PJ Ministarstva hrvatskih branitelja